Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Branding a B2B service: Does a brand differentiate a logistics service provider? Davis, Donna F.
2008
37 2 p. 218-227
10 p.
artikel
2 Customer perceived value in B-t-B service relationships: Investigating the importance of corporate reputation Hansen, Håvard
2008
37 2 p. 206-217
12 p.
artikel
3 Customer relationship management: Finding value drivers Richards, Keith A.
2008
37 2 p. 120-130
11 p.
artikel
4 Developing network insight Mouzas, Stefanos
2008
37 2 p. 167-180
14 p.
artikel
5 Editorial Board 2008
37 2 p. i-
1 p.
artikel
6 Global sales training: In search of antecedent, mediating, and consequence variables Attia, Ashraf M.
2008
37 2 p. 181-190
10 p.
artikel
7 Industrial Marketing Management LaPlaca, Peter J.
2008
37 2 p. 117-119
3 p.
artikel
8 Interactive strategy formation: Organizational and entrepreneurial factors related to effective customer information systems practices in B2B firms Zahay, Debra L.
2008
37 2 p. 191-205
15 p.
artikel
9 Just-in-time selling construct: Definition and measurement Green Jr., Kenneth W.
2008
37 2 p. 131-142
12 p.
artikel
10 Order, positioning, scope and outcomes of market entry Rodríguez-Pinto, Javier
2008
37 2 p. 154-166
13 p.
artikel
11 Organizational participants in the make-or-buy process Moschuris, Socrates J.
2008
37 2 p. 143-153
11 p.
artikel
12 Towards a better understanding of partnership attributes: An exploratory analysis of relationship type classification Duffy, Rachel S.
2008
37 2 p. 228-244
17 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland