Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Channel coordination and transaction cost: A game-theoretic analysis Chen, Miao-Sheng
2006
35 2 p. 178-190
13 p.
artikel
2 Does adaptation pay off? Hagberg-Andersson, Åsa
2006
35 2 p. 202-209
8 p.
artikel
3 Editorial Board 2006
35 2 p. CO2-
1 p.
artikel
4 Formal governance mechanisms, relational governance mechanisms, and transaction-specific investments in supplier–manufacturer relationships Yu, Chwo-Ming Joseph
2006
35 2 p. 128-139
12 p.
artikel
5 Identifying intraorganisational and interorganisational alliance conflicts—A longitudinal study of an alliance pilot project in the high technology industry Nordin, Fredrik
2006
35 2 p. 116-127
12 p.
artikel
6 Industrial Marketing Management, Vol 35 No 2 (February 2006) LaPlaca, Peter J.
2006
35 2 p. 113-115
3 p.
artikel
7 Learning process in new product development teams and effects on product success: A socio-cognitive perspective Akgün, Ali E.
2006
35 2 p. 210-224
15 p.
artikel
8 Market orientation and quasi-integration: Adding value through relationships Mason, Katy
2006
35 2 p. 140-155
16 p.
artikel
9 Matter over mind: When specific asset investment affects calculative trust in supply chain partnership Suh, Taewon
2006
35 2 p. 191-201
11 p.
artikel
10 New product announcements as market signals: A content analysis in the DRAM chip industry Popma, Wybe T.
2006
35 2 p. 225-235
11 p.
artikel
11 Outdoor advertising for business markets Lichtenthal, J. David
2006
35 2 p. 236-247
12 p.
artikel
12 Relationship learning at trade shows: Its antecedents and consequences Ling-yee, Li
2006
35 2 p. 166-177
12 p.
artikel
13 The impact of cultural differences in U.S. business-to-business export marketing channel strategic alliances Mehta, Rajiv
2006
35 2 p. 156-165
10 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland