Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An empirical investigation of technology acceptance in a field sales force setting Robinson Jr., Leroy
2005
34 4 p. 407-415
9 p.
artikel
2 Antecedents and consequences of CRM technology acceptance in the sales force Avlonitis, George J.
2005
34 4 p. 355-368
14 p.
artikel
3 Editorial Board 2005
34 4 p. CO2-
1 p.
artikel
4 Impact of sales force automation on technology-related stress, effort, and technology usage among salespeople Rangarajan, Deva
2005
34 4 p. 345-354
10 p.
artikel
5 Impediments to sales force automation Honeycutt Jr., Earl D.
2005
34 4 p. 313-322
10 p.
artikel
6 Industrial Marketing Management, Vol. 34 No. 4, Special Issue on Selling and Sales Technology LaPlaca, Peter J.
2005
34 4 p. 299-
1 p.
artikel
7 Moving beyond the direct effect of SFA adoption on salesperson performance: training and support as key moderating factors Ahearne, Michael
2005
34 4 p. 379-388
10 p.
artikel
8 Perceptions of sales force automation: Differences between sales force and management Gohmann, Stephan F.
2005
34 4 p. 337-343
7 p.
artikel
9 Sales force technology usage—reasons, barriers, and support: An exploratory investigation Buehrer, Richard E.
2005
34 4 p. 389-398
10 p.
artikel
10 Sales technology within the salesperson's relationships: A research agenda Tanner Jr., John F.
2005
34 4 p. 305-312
8 p.
artikel
11 Technology improves sales performance—doesn't it? Honeycutt Jr., Earl D.
2005
34 4 p. 301-304
4 p.
artikel
12 The adoption of information technology in the sales force Schillewaert, Niels
2005
34 4 p. 323-336
14 p.
artikel
13 The CAN-SPAM Act: New rules for sending commercial e-mail messages and implications for the sales force Clarke III, Irvine
2005
34 4 p. 399-405
7 p.
artikel
14 Understanding sales force automation outcomes: A managerial perspective Bush, Alan J.
2005
34 4 p. 369-377
9 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland