Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparison of marketing approaches used by high-tech firms: 1985 versus 2001 Traynor, Kenneth
2004
33 5 p. 457-461
5 p.
artikel
2 A methodological approach to the marketing process in the biotechnology-based companies Costa, Carla
2004
33 5 p. 403-418
16 p.
artikel
3 Brand equity in the business-to-business market Bendixen, Mike
2004
33 5 p. 371-380
10 p.
artikel
4 Editorial Board 2004
33 5 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Exploring the characteristics of the market-driven firms and antecedents to sustained competitive advantage Weerawardena, Jay
2004
33 5 p. 419-428
10 p.
artikel
6 Innovativeness: Its antecedents and impact on business performance Hult, G.Tomas M.
2004
33 5 p. 429-438
10 p.
artikel
7 Letter from the Editor Peter J. LaPlaca, Peter J.
2004
33 5 p. iii-iv
nvt p.
artikel
8 Organizational antecedents of environmental responsiveness in industrial new product development Pujari, Devashish
2004
33 5 p. 381-391
11 p.
artikel
9 Product profitability: Causes and effects Sievänen, Matti
2004
33 5 p. 393-401
9 p.
artikel
10 Sales force obsolescence: Perceptions from sales and marketing executives of individual, organizational, and environmental factors Jones, Eli
2004
33 5 p. 439-456
18 p.
artikel
11 The role of the Internet in new product performance: A conceptual investigation Ozer, Muammer
2004
33 5 p. 355-369
15 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland