Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A classification of business-to-business buying decisions: risk importance and probability as a framework for e-business benefits Hunter, Lisa M.
2004
33 2 p. 145-154
10 p.
artikel
2 A contextual model of negotiation orientation Brooks, Bradley W
2004
33 2 p. 125-133
9 p.
artikel
3 Designing channel incentives to overcome reseller rejection Gilliland, David I.
2004
33 2 p. 87-95
9 p.
artikel
4 Editorial Board 2004
33 2 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Internetworked after-sales service Zackariasson, Peter
2004
33 2 p. 75-86
12 p.
artikel
6 Market orientation and customer satisfaction: Evidence from British machine tool industry Singh, Satyendra
2004
33 2 p. 135-144
10 p.
artikel
7 Measuring new product success: an empirical investigation of Australian SMEs Huang, Xueli
2004
33 2 p. 117-123
7 p.
artikel
8 [No title] LaPlaca, Peter J.
2004
33 2 p. 73-74
2 p.
artikel
9 The drop and collect survey among industrial populations: theory and empirical evidence Ibeh, Kevin
2004
33 2 p. 155-165
11 p.
artikel
10 The effects of technology-mediated communication on industrial buyer behavior MacDonald, Jason B.
2004
33 2 p. 107-116
10 p.
artikel
11 The role of e-marketplaces in supply chain management Eng, Teck-Yong
2004
33 2 p. 97-105
9 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland