Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An analysis of international business-to-business relationships based on the Commitment–Trust theory Friman, Margareta
2002
31 5 p. 403-409
7 p.
artikel
2 Customer–supplier partnerships Abratt, Russell
2002
31 5 p. 467-476
10 p.
artikel
3 Effects of job perceptions on job behaviors Holmes, Terence L
2002
31 5 p. 421-428
8 p.
artikel
4 How manufacturers value purchase offerings Plank, Richard E
2002
31 5 p. 457-465
9 p.
artikel
5 Letter from the Editor LaPlaca, Peter J
2002
31 5 p. 383-
1 p.
artikel
6 Manufacturer–supplier relationships Janda, Swinder
2002
31 5 p. 411-420
10 p.
artikel
7 Marketing channel management and the sales manager Mehta, Rajiv
2002
31 5 p. 429-439
11 p.
artikel
8 Plant location and place marketing: understanding the process from the business customer's perspective Ulaga, Wolfgang
2002
31 5 p. 393-401
9 p.
artikel
9 The evolution of generic brands in industrial markets: the challenges to owners of brand equity Low, John
2002
31 5 p. 385-392
8 p.
artikel
10 The organizational adoption of high-technology products “for use” McDade, Sean R
2002
31 5 p. 441-456
16 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland