Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Board 1996
25 1 p. IFC-
1 p.
artikel
2 How to improve product management effectiveness Murphy, William H.
1996
25 1 p. 47-58
12 p.
artikel
3 Long-term relationship in industrial marketing: Reality or rhetoric? Koon Huat Low, Brian
1996
25 1 p. 23-35
13 p.
artikel
4 Marketing implementation in small and midsized industrial firms: An exploratory study Sashittal, Hemant C.
1996
25 1 p. 67-78
12 p.
artikel
5 Russian networks in transition: Implications for managers Salmi, Asta
1996
25 1 p. 37-45
9 p.
artikel
6 Succeeding in the communiputer age: Technology and the marketing mix Courtney, John A.
1996
25 1 p. 1-10
10 p.
artikel
7 The challenge of sustaining competitive advantage Slater, Stanley F.
1996
25 1 p. 79-86
8 p.
artikel
8 The conduct of marketing audits: A critical review and commentary Brownlie, Douglas
1996
25 1 p. 11-22
12 p.
artikel
9 The value of nonselling activities at international trade shows Sharland, Alex
1996
25 1 p. 59-66
8 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland