Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Determining buying center size McWilliams, Robert D.
1992
21 1 p. 43-49
7 p.
artikel
2 Editorial Board 1992
21 1 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Improving mail response rates with express mail Kallis, M.Jeffery
1992
21 1 p. 1-4
4 p.
artikel
4 Mail survey response, speed, and cost Faria, A.J.
1992
21 1 p. 51-60
10 p.
artikel
5 Marketing new products with distributors Wilson, Elizabeth J.
1992
21 1 p. 15-21
7 p.
artikel
6 Men and women in industrial sales: Satisfaction and outcomes Kennedy, Ellen J.
1992
21 1 p. 5-14
10 p.
artikel
7 Predicting the effectiveness of industrial saleswomen Jolson, Marvin A.
1992
21 1 p. 69-75
7 p.
artikel
8 Successful new product team leaders Barczak, Gloria
1992
21 1 p. 61-68
8 p.
artikel
9 Technology life cycles in industrial markets Popper, Edward T.
1992
21 1 p. 23-31
9 p.
artikel
10 What presale and postsale services do you need to be competitive Samli, A.Coskun
1992
21 1 p. 33-41
9 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland