Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author index to volume 20 1991
20 4 p. 361-362
2 p.
artikel
2 Couple the buying and selling teams Puri, S.Joe
1991
20 4 p. 311-317
7 p.
artikel
3 Equipment lease accounting in industrial marketing strategy Wagner, William B.
1991
20 4 p. 305-310
6 p.
artikel
4 Factors affecting industrial mail response rates Diamantopoulos, Adamantios
1991
20 4 p. 327-339
13 p.
artikel
5 Generating and screening new products ideas Rochford, Linda
1991
20 4 p. 287-296
10 p.
artikel
6 How annual reports communicate a customer orientation Judd, Vaughan C.
1991
20 4 p. 353-360
8 p.
artikel
7 Key success factors in marketing mature products De Vasconcellos, Jorge Alberto Sousa
1991
20 4 p. 263-278
16 p.
artikel
8 Laptop computers in industrial sales Moncrief III., William C.
1991
20 4 p. 279-285
7 p.
artikel
9 Meeting source selection criteria: Direct versus distributor channels Shipley, David
1991
20 4 p. 297-303
7 p.
artikel
10 Modes of entering foreign markets Okoroafo, Sam C.
1991
20 4 p. 341-346
6 p.
artikel
11 Postal surveys to small manufacturers Karimabady, H.
1991
20 4 p. 319-326
8 p.
artikel
12 The life cycle of the PIMS and BCG models McCabe, Donald L.
1991
20 4 p. 347-352
6 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland