Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An approach to industrial market segmentation Laughlin, Jay L.
1991
20 2 p. 127-136
10 p.
artikel
2 An approach to selling high-tech solutions Dunn Jr., Dan T.
1991
20 2 p. 149-159
11 p.
artikel
3 Competitor technology intelligence in German companies Brockhoff, Klaus
1991
20 2 p. 91-98
8 p.
artikel
4 Meet today's buying influences with value selling de Rose, Louis J.
1991
20 2 p. 87-90
4 p.
artikel
5 New product processes at leading industrial firms Cooper, Robert G.
1991
20 2 p. 137-147
11 p.
artikel
6 Pricing imitative new products Yoon, Eunsang
1991
20 2 p. 115-125
11 p.
artikel
7 Recruiting and retaining committed salespeople Sager, Jeffrey K.
1991
20 2 p. 99-103
5 p.
artikel
8 The industrial buying process in capitalist and socialist countries Banting, Peter
1991
20 2 p. 105-113
9 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland