Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Charting the industrial buying stream Brown, Herbert E.
1990
19 1 p. 55-61
7 p.
artikel
2 Consumer media as an information source for industrial products: A study Jenkins, John R.G.
1990
19 1 p. 81-86
6 p.
artikel
3 Editorial Board 1990
19 1 p. IFC-
1 p.
artikel
4 How a customer mission statement affects company performance Germain, Richard
1990
19 1 p. 47-54
8 p.
artikel
5 How service firms set their marketing budgets Filiatrault, Pierre
1990
19 1 p. 63-67
5 p.
artikel
6 How to identify differences between market segments with attribute analysis Sinclair, Steven A.
1990
19 1 p. 31-40
10 p.
artikel
7 Market-based pricing: Beyond price-performance curves Kijewski, Valerie
1990
19 1 p. 11-19
9 p.
artikel
8 R&D/marketing interfaces in the telecommunications industry Saghafi, Massoud M.
1990
19 1 p. 87-94
8 p.
artikel
9 The impact of JIT on industrial marketers Dion, Paul A.
1990
19 1 p. 41-46
6 p.
artikel
10 The importance of distributor training at Caterpillar Cavusgil, S.Tamer
1990
19 1 p. 1-9
9 p.
artikel
11 What industrial marketers can expect from U.S.-Canadian free trade Dion, Paul A.
1990
19 1 p. 77-80
4 p.
artikel
12 What it takes to supply Japanese OEMs Blenkhorn, David L.
1990
19 1 p. 21-30
10 p.
artikel
13 Worldwide network of countertrade services Palia, Aspy P.
1990
19 1 p. 69-76
8 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland