Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Developing market responsiveness throughout your company Masiello, Thomas
1988
17 2 p. 85-93
9 p.
artikel
2 Evaluating the effects of advertising and sales promotion campaigns Whan Park, C.
1988
17 2 p. 129-140
12 p.
artikel
3 Five types of industrial sales jobs Moncrief, William C.
1988
17 2 p. 161-167
7 p.
artikel
4 How buyers handle conflicts Day, Ralph L.
1988
17 2 p. 153-160
8 p.
artikel
5 How marketers evaluate price sensitivity Morris, Michael H.
1988
17 2 p. 169-176
8 p.
artikel
6 New product success & failure: Three case studies Davis, John Stephen
1988
17 2 p. 103-109
7 p.
artikel
7 Selecting an industrial advertising agency Harvey, Michael G.
1988
17 2 p. 119-127
9 p.
artikel
8 The role of change agents in new product adoption: A case study Harrer, B.J.
1988
17 2 p. 95-102
8 p.
artikel
9 Unique aspects of marketing industrial services Jackson, Ralph W.
1988
17 2 p. 111-118
8 p.
artikel
10 Utilizing expert database services Bolfing, Claire P.
1988
17 2 p. 141-151
11 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland