Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Criteria changes across product development stages Ronkainen, Ilkka A.
1985
14 3 p. 171-178
8 p.
artikel
2 Critical uses of research in business marketing Gross, Irwin
1985
14 3 p. 165-170
6 p.
artikel
3 Effective selling approaches to buyers' objections Schurr, Paul H.
1985
14 3 p. 195-202
8 p.
artikel
4 How industrial salespeople gain customer trust Swan, John E.
1985
14 3 p. 203-211
9 p.
artikel
5 Industrial marketing strategy Dolan, Dennis J.
1985
14 3 p. 218-219
2 p.
artikel
6 Managing a capital equipment business's market share Best, Roger J.
1985
14 3 p. 159-164
6 p.
artikel
7 OEM buying process for new components: Purchasing and marketing implications Matthyssens, P.
1985
14 3 p. 145-157
13 p.
artikel
8 Overall corporate strategies for new product programs Cooper, Robert G.
1985
14 3 p. 179-193
15 p.
artikel
9 Segmenting the industrial market Wilson, Timothy L.
1985
14 3 p. 217-218
2 p.
artikel
10 Telemarketing: Supplement to field sales Coppett, John I.
1985
14 3 p. 213-216
4 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland