Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Account portfolio analysis for strategy development Fiocca, Renato
1982
11 1 p. 53-62
10 p.
artikel
2 A guide to business research: Developing, conducting, and writing research projects Schnare, MaryKay
1982
11 1 p. 84-85
2 p.
artikel
3 An approach for allocating sales call effort Parasuraman, A.
1982
11 1 p. 75-79
5 p.
artikel
4 Buying decisions in four Indian organizations Sarin, Sharad
1982
11 1 p. 25-37
13 p.
artikel
5 Editorial Board 1982
11 1 p. IFC-
1 p.
artikel
6 Forecasting derived product demand in commercial construction Rosenberg, Richard D.
1982
11 1 p. 39-46
8 p.
artikel
7 Getting back to the basics of selling Good, Charlene J.
1982
11 1 p. 87-88
2 p.
artikel
8 Handbook of innovative marketing techniques Margolies, Charles W.
1982
11 1 p. 82-83
2 p.
artikel
9 How to win with information or lose without it Obston, Andrea F.
1982
11 1 p. 85-
1 p.
artikel
10 Impact of purchasing trends on industrial marketers Giunipero, Larry
1982
11 1 p. 17-23
7 p.
artikel
11 Industrial marketing for results Moore, Brian W.
1982
11 1 p. 83-
1 p.
artikel
12 Industrial product diffusion by market segment Wind, Yoram
1982
11 1 p. 1-8
8 p.
artikel
13 Library support for industrial marketing research Fries, James R.
1982
11 1 p. 47-51
5 p.
artikel
14 Life-styled marketing: How to position products for premium profits Cousey, Patricia T.
1982
11 1 p. 88-
1 p.
artikel
15 Optimizing the number of industrial salespersons Meidan, Arthur
1982
11 1 p. 63-74
12 p.
artikel
16 Risk factors in accepted and rejected new industrial products More, Roger A.
1982
11 1 p. 9-15
7 p.
artikel
17 Strategic planning in emerging companies Demme, David C.
1982
11 1 p. 85-86
2 p.
artikel
18 Take charge sales management: Successful first-year strategies for the newly appointed sales managers Magee, Susan
1982
11 1 p. 86-
1 p.
artikel
19 The art of managing managers Clark, Ronald E.
1982
11 1 p. 83-84
2 p.
artikel
20 The implementation of project management: The professionals' handbook Jacobs, Robert
1982
11 1 p. 81-82
2 p.
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland