Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An example of decentralization at the level of a multinational group Petersen, Jack
1972
1 3 p. 287-297
11 p.
artikel
2 A prescriptive method for rating models Spitz, A.Edward
1972
1 3 p. 358-361
4 p.
artikel
3 Economies of scale and the form of the production function Drew, M.W.
1972
1 3 p. 372-373
2 p.
artikel
4 Effective industrial selling Lloyd, R.A.
1972
1 3 p. 374-375
2 p.
artikel
5 Fifth E.C.M.R.A. Conference Marsden, P.
1972
1 3 p. 363-366
4 p.
artikel
6 Horizons of marketing research Williams, L.A.
1972
1 3 p. 367-369
3 p.
artikel
7 Identifying problems in industrial marketing research Nielsen, Orla
1972
1 3 p. 354-357
4 p.
artikel
8 Industrial cost controls Marsden, P.
1972
1 3 p. 372-
1 p.
artikel
9 Marketing a new industrial good: A case study Littler, D.A.
1972
1 3 p. 299-307
9 p.
artikel
10 Marketing in underdeveloped economies Eid, Nimr
1972
1 3 p. 347-352
6 p.
artikel
11 Marketing research and the “technological breakthrough”: Some case studies (1960–1970) Krätschmar, Thomas
1972
1 3 p. 269-277
9 p.
artikel
12 Measuring industrial markets: Uses and limitations of available data for market measurement Goodman, Charles S.
1972
1 3 p. 279-286
8 p.
artikel
13 Media planning Markham, Vic
1972
1 3 p. 373-374
2 p.
artikel
14 Report: The technological forecasting division of EVAF Brookes, L.G.
1972
1 3 p. 370-371
2 p.
artikel
15 Research notes 1972
1 3 p. 353-
1 p.
artikel
16 Technique documentation 1972
1 3 p. 376-385
10 p.
artikel
17 The case of the pulled plasterboard Fox, Harold W.
1972
1 3 p. 315-322
8 p.
artikel
18 The effects of product perception on industrial buyer behavior Parket, I.Robert
1972
1 3 p. 339-345
7 p.
artikel
19 The marketing approach and its systemic implications Demetrescu, Mihai C.
1972
1 3 p. 323-338
16 p.
artikel
20 The modern methods of documentation offered to marketing Chaumier, Jacques
1972
1 3 p. 309-314
6 p.
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland