Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 83 gevonden artikelen
 
 
  Does expressive writing or an instructional intervention reduce the impacts of test anxiety in a college classroom?
 
 
Titel: Does expressive writing or an instructional intervention reduce the impacts of test anxiety in a college classroom?
Auteur: Myers, Sarah J.
Davis, Sara D.
Chan, Jason C. K.
Verschenen in: Cognitive research
Paginering: Jaargang 6 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2021-06-10
Inhoud:
Uitgever: Springer International Publishing, Cham
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 83 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland