Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using Analytics to Support Instructor Reflection on Student Participation in a Discourse-Focused Undergraduate Mathematics Classroom
 
 
Titel: Using Analytics to Support Instructor Reflection on Student Participation in a Discourse-Focused Undergraduate Mathematics Classroom
Auteur: Reinholz, Daniel L.
Bradfield, Kenneth
Apkarian, Naneh
Verschenen in: International journal of research in undergraduate mathematics education
Paginering: Jaargang 5 (2019) nr. 1 pagina's 56-74
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer International Publishing, Cham
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland