Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 108 van 170 gevonden artikelen
 
 
  Nature of Science aus Lehrerperspektive. Untersuchungen zum Wissenschaftsverständnis von Physiklehrkräften - Physics Teachers’ Perspective on Nature of Science: A Mixed Methods Approach
 
 
Titel: Nature of Science aus Lehrerperspektive. Untersuchungen zum Wissenschaftsverständnis von Physiklehrkräften - Physics Teachers’ Perspective on Nature of Science: A Mixed Methods Approach
Auteur: Schulze Heuling, Lydia
Mikelskis-Seifert, Silke
Nückles, Matthias
Verschenen in: Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften
Paginering: Jaargang 21 (2014) nr. 1 pagina's 41-53
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 108 van 170 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland