Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Measuring the Impacts of Organizational Responses: Case of Northern Cyprus Hotels
 
 
Titel: Measuring the Impacts of Organizational Responses: Case of Northern Cyprus Hotels
Auteur: Erdogan Haktan Ekiz
Huseyin Arasli
Verschenen in: Managing global transitions
Paginering: Jaargang 5 (2007) nr. 3 pagina's 271-287
Jaar: 2007
Inhoud: Today, businesses are operating in a global economy, markets are characterized by hypercompetition and businesses must adapt themselves to the empowered consumer. Companies need to focus on customer needs and wants, quality and customer retention through correcting mistakes. This study aims to measure the effects of apology, redress, explanation, attentiveness and promptness on complainant satisfaction, repurchase intentions and word of mouth communication through the use of a sample of Turkish customers, accommodated in three, four, and five star hotels in Northern Cyprus. Implications for managers, limitations, and implications for future research are presented in the following sections of the study.
Uitgever: University of Primorska (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland