Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 71 van 90 gevonden artikelen
 
 
  THE ORIENTATION OF MARKETING STRATEGIES TO THE SOCIAL SPHERE. STUDY CASE
 
 
Titel: THE ORIENTATION OF MARKETING STRATEGIES TO THE SOCIAL SPHERE. STUDY CASE
Auteur: EUGENIA ŢIGAN
OANA BRINZAN
SILVIA VLAD
Verschenen in: Lucrări stiinţifice. Management agricol
Paginering: Jaargang XI (2009) nr. 2 pagina's 559-562
Jaar: 2009
Inhoud: Our goal is to manage the company so as to ensure social and financial value for a long time. We're starting to feel more at ease in our pursuit of both objectives, and measure our success both financially and in social terms. We are now convinced that the two are inextricably linked, and that the focus on excellence, quality and social needs will allow us to grow in a solid and stable on both the parameters.
Uitgever: Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului Timişoara (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 71 van 90 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland