Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Learner-Institute Interaction and Third World Dilemmas
 
 
Titel: Learner-Institute Interaction and Third World Dilemmas
Auteur: Surabhi BHARATI
Verschenen in: The Turkish online journal of distance education
Paginering: Jaargang 5 (2004) nr. 1 pagina's 32-51
Jaar: 2004
Inhoud: This article describes the results of an inquiry undertaken to identify the learner-instituteinteraction in a teacher education programme offered in India. The purpose of this studywas two-fold ---to investigate some of the factors influencing learner-institute interaction as perceived by the adult in-service trainees and to see how these factors were related to the problem of isolation faced by distance learners. The study also reports how distance administrators tried to remove some of these factors and learned to accept others as socioculturalconstraints to interaction.
Uitgever: Anadolu University, Eskisehir, Turkey
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland