Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  The Fan as Customer:
 
 
Titel: The Fan as Customer:
Auteur: Tomlinson, Mike
Buttle, Francis
Moores, Brian
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 3 (1995) nr. 1 pagina's 19-36
Jaar: 1995-07-25
Inhoud: Why do sports fans attend games? To watch a winning team? Not necessarily. Attendance is more likely to be connected to the entertainment value of the event and the general atmosphere, interactions and services experienced in the stadium. These motives give important guidance to sports marketers who must recognize the centrality of customer service issues in producing fan satisfaction. Conversely, a different set of factors are more powerful in causing fan non-attendance.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland