Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 12 gevonden artikelen
 
 
  The Impact of Promotions on Hotel Decision Choice: A Demographic Study
 
 
Titel: The Impact of Promotions on Hotel Decision Choice: A Demographic Study
Auteur: Dotson, Michael J.
Clark, J. Dana
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 11 (2004) nr. 2-3 pagina's 81-95
Jaar: 2004-08-25
Inhoud: Proper promotion choice is vital for lodging establishments. Promotions that produce positive results are especially important given the current situation. The double impact of September 11 and a faltering economy have had occupancies reeling nationwide. Hoteliers need to know what promotions will be the most effective for their marketing needs. A ranking of overall consumer preferences of promotional tools is presented. A factor analysis was performed with four segments analyzed. Finally, multidimensional scaling was used with three clusters analyzed. The results provide insights for lodging marketers.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland