Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Consumers' Expectations for Service Quality in Economy, Mid-Price and Luxury Hotels
 
 
Titel: Consumers' Expectations for Service Quality in Economy, Mid-Price and Luxury Hotels
Auteur: Knutson, Bonnie
Stevens, Pete
Patton, Mark
Thompson, Colleen
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 1 (1993) nr. 2 pagina's 27-43
Jaar: 1993-01-05
Inhoud: This paper focuses on the development and application of a 26-item instrument which can help hotels measure, assess and manage the quality of their guest service. First, it briefly discusses the development of LODGSERV, an index to measure consumer expectations for Service Quality in their hotel experiences. It next considers its use in differentiating these expectations based on price segment: economy, mid-price, and luxury hotels. Finally, it suggests how management can utilize the index to better measure the degree to which it is meeting, exceeding or falling below the expectations of its guests.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland