Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 43 van 56 gevonden artikelen
 
 
  Relationship Characteristics as Moderators of the Satisfaction-Loyalty Link: Findings in a Business-to-Business Context
 
 
Titel: Relationship Characteristics as Moderators of the Satisfaction-Loyalty Link: Findings in a Business-to-Business Context
Auteur: Homburg, Christian
Giering, Annette
Menon, Ajay
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 10 (2003) nr. 3 pagina's 35-62
Jaar: 2003-06-30
Inhoud: The paper presents empirical evidence for conditions under which the relationship between customer satisfaction and customer loyalty will be stronger or weaker. Drawing on relational exchange theory the authors suggest that the relationship between satisfaction and loyalty will be weaker in the case of a highly relational exchange. Empirical findings in an international business-to-business context support this reasoning. The paper provides implications for practice and suggests a set of issues for future research.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 43 van 56 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland