Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Co-ordinating science in primary schools: A role model?
 
 
Titel: Co-ordinating science in primary schools: A role model?
Auteur: Bell, Derek
Verschenen in: Evaluation & research in education
Paginering: Jaargang 6 (1992) nr. 2-3 pagina's 155-171
Jaar: 1992
Inhoud: The number of primary schools with a teacher responsible for coordinating and developing science in the curriculum (a science co-ordinator) has increased dramatically since 1978. However co-ordinators are not having the impact they should on the quality of science in the schools. This in part is due to the restricted view of the role that is held by head teachers, co-ordinators and classteachers. The nature of the science co-ordinator's role is considered and the way in which it is perceived discussed. A model for appraising the role of the science co-ordinator more thoroughly is proposed and ways of applying the model are considered.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland