Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
 
  A Perspective for Understanding Moral Commitment
 
 
Titel: A Perspective for Understanding Moral Commitment
Auteur: Bonnici, Joseph L.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 9 (1992) nr. 3-4 pagina's 143-156
Jaar: 1992-05-07
Inhoud: For an exchange to occur in a commercial setting between a salesperson and a customer is one thing; for an exchange to occur ina health care setting bewteen a physician and a patient is another matter. Traditional marketing exchange literature is mostly concerned about discrete relationships in commercial settings. Such concern has encouraged a narrow view of loyalty toward the customer. This paper borrows ideas from marketing and other related sources, and examines the physician's commitment to the patient, stressing in the process the importance of moral commitment.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland