Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Benefit Segmentation of the Fitness Market
 
 
Titel: Benefit Segmentation of the Fitness Market
Auteur: Brown, Joseph D.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 9 (1992) nr. 3-4 pagina's 19-28
Jaar: 1992-05-07
Inhoud: While considerate attention is being paid to the fitness and wellness needs of people by healthcare and related marketing organizations, little research attention has been directed to identifying the market segments for fitness based upon consumers' perceived benefits of fitness. This article describe three distinct segments of fitness consumers comprising an estimated 50 percent of households. Implications for marketing strategies are also presented.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland