Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  An Empirical Analysis of Consumers' Attitudes Toward Optometrist Advertising
 
 
Titel: An Empirical Analysis of Consumers' Attitudes Toward Optometrist Advertising
Auteur: Moser, H. Ronald
Reed, Lana Ferrell
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 15 (1998) nr. 3 pagina's 45-59
Jaar: 1998-06-29
Inhoud: The purposes of this study were to determine: (a) consumers' attitudes toward advertising by optometrists and (b) whether city of residence, occupation, age, sex, race, marital status, number of children in household, total family household income and education accounted for any significant differences in consumer attitudes toward optometrists that advertise. Information obtained from this study could be used by optometrists to plan and improve the quality of their advertising.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland