Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  How Consumers View Chiropractice Advertising
 
 
Titel: How Consumers View Chiropractice Advertising
Auteur: Moser, H. Ronald
Johns, Horace E.
Kittrell, L. Michelle
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 13 (1996) nr. 2 pagina's 43-54
Jaar: 1996-03-14
Inhoud: Chiropractic, as a medial profession, is finally receiving acceptance from the American Medical Association (AMA) and other medical groups. However, what do consumers think about chiropractors? This paper presents the findings of a survey concerning consumers' opinions of advertising by chiropractors. Although the opinions of the respondents were mixed, an analysis of the results of the survey suggests important implications for chiropractors and other medical practitioners who wish to use advertising media in marketing their services.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland