Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Identifying and Removing the Barriers to Strategic Marketing Planning Within Medical Practices
 
 
Titel: Identifying and Removing the Barriers to Strategic Marketing Planning Within Medical Practices
Auteur: Henthorne, Beth Hogan
Henthorne, Tony L.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 11 (1994) nr. 1-2 pagina's 59-76
Jaar: 1994-02-25
Inhoud: Physicians practice in a constantly changing environment, exacerbating the need for strategic marketing planning. The evolution of marketing planning within the medical industry paralels that of other industries in some respects, yet, in most instances it has not reached the level of sophistication necessary to be an effective tool. There are distinct barriers that impinge upon the marketing planning process within medical practices. Identifying and removing those barriers can facilitate the implementation of strategic marketing planning within medical practices, thereby contributing to their future viability in the market.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland