Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 16 gevonden artikelen
 
 
  An Investigation of Promotional Mix Considerations for Mail-Order Prescriptions:
 
 
Titel: An Investigation of Promotional Mix Considerations for Mail-Order Prescriptions:
Auteur: Strutton, David
Pelton, Lou E.
True, Sheb L.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 11 (1994) nr. 1-2 pagina's 111-134
Jaar: 1994-02-25
Inhoud: While the U.S. health care system is confronted by a daunting assortment of problems, the foremost crisis almost certainly involves the excessive costs of health care. Mail-order prescriptions offer a modest, ableit worthwhile, measure of relief from high health care costs. This study invstigates the information search behvarios and product perceptions that characterize current users and nonusers of mail-order prescriptions. Implications and recommendations concerned with the development of promotional strategies for mail-order prescriptions are derived from the findings.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland