Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Brand Name Changes Help Health Care Providers Win Market Recognition
 
 
Titel: Brand Name Changes Help Health Care Providers Win Market Recognition
Auteur: Keesling, Garland
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 10 (1993) nr. 3-4 pagina's 41-53
Jaar: 1993-08-04
Inhoud: As the healthcare industry continues to recognize the strategic implications of branding, more providers will undertake an identity change to better position themselves in competitive markets. The paper examines specific healthcare branding decisions, the reasons prompting brand name decisions and the marketing implications for a change in brand name.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring