Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Professional Development and Recursive E-Learning
 
 
Titel: Professional Development and Recursive E-Learning
Auteur: Elges, Pam
Righettini, Marielena
Combs, Martha
Verschenen in: Computers in the schools
Paginering: Jaargang 23 (2006) nr. 1-2 pagina's 45-57
Jaar: 2006-07-21
Inhoud: This paper describes the development of the first in a series of e-learning courses intended to influence the professional practices of 200+ teachers in 15 locations across a western state. The course, anchored in a socially constructed view of learning, combined the use of interactive video, WebCT, and on-site discussion groups to implement research-based practices in literacy. Outcomes of the authors' experiences in designing the course suggest the need to understand the nature of teachers' professional knowledge, the implications of socially constructed professional development, and the demands of learning in a digital environment.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland