Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 15 gevonden artikelen
 
 
  After the In-Service Course
 
 
Titel: After the In-Service Course
Auteur: Frederick, Gregory R.
Schweizer, Heidi
Lowe, Robert
Verschenen in: Computers in the schools
Paginering: Jaargang 23 (2006) nr. 1-2 pagina's 73-84
Jaar: 2006-07-21
Inhoud: This case study chronicles one teacher's experience in the semester after an in-service course, Using Technology for Instruction and Assessment. Results suggest that success in the course and good intentions do not necessarily translate into dramatic change in methods or media of instruction. Student mobility and special needs, unexpected administrative mandates, the anxiety of being judged as competent based on standardized test results, poorly designed classrooms, insufficient time to master new software, and habitual ways of conceptualizing what and how students should learnall complicate efforts to help students use computers to construct meaning and represent their learning to others. Certainly, a professional development course is just one variable in a complex equation which has, as its solution, transformative teaching.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 15 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland