Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Redesigning an Introduction to Special Education Course by Infusing Technology
 
 
Titel: Redesigning an Introduction to Special Education Course by Infusing Technology
Auteur: Dyches, Tina Taylor
Smith, Barbara A.
Syal, Suraj
Verschenen in: Computers in the schools
Paginering: Jaargang 21 (2004) nr. 1-2 pagina's 59-72
Jaar: 2004-09-07
Inhoud: Online instruction is a growing method of delivering course content in higher education. However, little research has been conducted regarding the effectiveness of such instruction for pre-service teachers, in both general education and special education, who will teach students with disabilities. In this chapter we briefly review the literature regarding online instruction as it relates to pre-service special education. Then we describe our involvement with the Brigham Young University PT3 grant, our personal development in using technology in our courses, the development and refining of an Introduction to Special Education course, and contributions made by our students. Recommendations for future study and practice are provided.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland