Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The Systemic Impacts of New York's Universal Pre-Kindergarten Program: A Response to Ackerman, Apple, Barnett, and Goffin
 
 
Titel: The Systemic Impacts of New York's Universal Pre-Kindergarten Program: A Response to Ackerman, Apple, Barnett, and Goffin
Auteur: Morrissey, Taryn W.
Lekies, Kristi S.
Cochran, Moncrieff M.
Verschenen in: Early education and development
Paginering: Jaargang 18 (2007) nr. 4 pagina's 617-624
Jaar: 2007-11-08
Inhoud: We thank Debra J. Ackerman, Peggy L. Apple, W. Steven Barnett, and Stacie G. Goffin for their thoughtful commentaries on our article “Implementing New York's Universal Pre-Kindergarten Program: An Exploratory Study of Systemic Impacts” (this issue). Our response focuses on two main themes that emerged from the commentaries: (a) the generalizability of the sample and the study's methodological limitations and (b) protectionism of the existing early care and education system. In light of our study and the commentators' main points, we provide a set of policy recommendations for improving quality, accessibility, and affordability in the current early care and education system.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland