Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Case Study: Improving Customer Service Through New Technology
 
 
Titel: Case Study: Improving Customer Service Through New Technology
Auteur: Peterson, Del
Verschenen in: Information systems management
Paginering: Jaargang 8 (1991) nr. 2 pagina's 28-35
Jaar: 1991
Inhoud: Although considerable risks do exist, adopting a new technology can improve the organization's business and lead to an increase in customer satisfaction. This case study describes how one company—Information Handling Services (IHS)—went through the process of evaluating, researching, and eventually adopting electronic beam recorder and optical disk technologies. The resulting system has enabled IHS to offer significant cost savings to its customers and to expand its product line in hopes of further improving its competitive position in the market.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland