Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
 
  With Service Level Agreements, Less is More
 
 
Titel: With Service Level Agreements, Less is More
Auteur: Karten, Naomi
Verschenen in: Information systems management
Paginering: Jaargang 21 (2004) nr. 4 pagina's 43-44
Jaar: 2004-09-01
Inhoud: Service level agreements (SLAs) are formal negotiated agreements that enable IT organizations and their customers to collaboratively identify, discuss, and manage IT service expectations. Despite their potential, however, not all SLAs are successful. Based on experiences with numerous companies, the author argues that a tendency to “overcomplexify” is a major cause for SLA efforts to fail.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland