Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 49 van 161 gevonden artikelen
 
 
  Constructing and critiquing reflective practice1
 
 
Titel: Constructing and critiquing reflective practice1
Auteur: Cordingley, Philippa
Verschenen in: Educational action research
Paginering: Jaargang 7 (1999) nr. 2 pagina's 183-191
Jaar: 1999-06
Inhoud: This article explores two key aspects of the process of making use of research and evidence to inform teaching and help to raise standards of Attainment: the need for knowledge and skills derived from research and evidence to be internalised for effective use in classroom settings; the influence of academic traditions of research upon the use of research and evidence in reflective practice. It also considers the question of whether teachers need to engage in action research or, indeed, any form of research, to learn from it in sufficient depth to use it to improve teaching and learning.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 49 van 161 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland