Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 48 van 161 gevonden artikelen
 
 
  Communicating with students with learning difficulties in further education
 
 
Titel: Communicating with students with learning difficulties in further education
Auteur: Hockley, Marilyn
Harkin, Joe
Verschenen in: Educational action research
Paginering: Jaargang 8 (2000) nr. 2 pagina's 341-360
Jaar: 2000-06
Inhoud: The article describes the endeavours of three further education tutors to improve their ability to work effectively with students who have mild to moderate learning difficulties. The tutors sought the assistance of researchers at Oxford Brookes University who were developing a Communication Styles Questionnaire (CSQ) as a means of helping teachers to direct their own professional development. The CSQ gives tutors valid and reliable feedback about how they tend routinely to interact with learners. This may be used in a process of reflection, preferably with colleagues, leading to action to improve teaching and learning.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 48 van 161 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland