Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Transforming Chinese teachers' thinking, learning and understanding via e-learning
 
 
Titel: Transforming Chinese teachers' thinking, learning and understanding via e-learning
Auteur: Forrester, Gillian
Motteram, Gary
Bangxiang, Liu
Verschenen in: Journal of education for teaching
Paginering: Jaargang 32 (2006) nr. 2 pagina's 197-212
Jaar: 2006-06-01
Inhoud: The Developing E-learning for Teachers (DEfT) project, a collaborative venture between UK and Chinese universities, has produced e-learning modules for master's level programmes for in-service high school teachers in China. E-learning offers Chinese teachers new and innovative forms of professional development and provides for transformative learning. The paper investigates teachers' online learning experiences and how e-learning facilitates teacher transformation from three perspectives: the 'learner-centred perspective', the 'knowledge-centred perspective' and the 'community-centred perspective'. The paper concludes that e-learning, while not without some caveats, is a feasible solution for the training needs of serving Chinese teachers.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland