Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Teacher education and primary English: 23 years of progress?
 
 
Titel: Teacher education and primary English: 23 years of progress?
Auteur: Wray, David
Verschenen in: Journal of education for teaching
Paginering: Jaargang 32 (2006) nr. 2 pagina's 133-146
Jaar: 2006-06-01
Inhoud: Teacher education in the United Kingdom, especially in England, has changed considerably over the past 20 years or so. The main purpose of this article is to analyse the direction and nature of these changes, using primary English work as a focus. The article uses snapshots of the provision in three institutions, each at a different time point, as the basis for the development of a number of themes describing the nature of the changes. It goes on to tackle the major question of whether or not such changes can be described as progress.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland