Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 36 van 54 gevonden artikelen
 
 
  Raising Learner Awareness of Language Learning Strategies in Situations of Limited Resources
 
 
Titel: Raising Learner Awareness of Language Learning Strategies in Situations of Limited Resources
Auteur: Bull, Susan
Verschenen in: Interactive learning environments
Paginering: Jaargang 9 (2001) nr. 2 pagina's 171-200
Jaar: 2001-08
Inhoud: This paper introduces LSLS, an interactive learning environment to raise learner awareness of language learning strategies. Strategies of potential interest to a student are suggested based on (i) the students learning style; and (ii) similarities between new strategies and strategies already used by the individual. LSLS is intended primarily for use in contexts where resources are limited. An initial study suggests that learners will find many of the strategy recommendations useful.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 36 van 54 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland