Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  EDUCATING PUPILS WITH EMOTIONAL AND BEHAVIOUR DIFFICULTIES: PEDAGOGY IS THE KEY!
 
 
Titel: EDUCATING PUPILS WITH EMOTIONAL AND BEHAVIOUR DIFFICULTIES: PEDAGOGY IS THE KEY!
Auteur: Rayner, Steve
Verschenen in: Emotional and behavioural difficulties
Paginering: Jaargang 3 (1998) nr. 2 pagina's 39-47
Jaar: 1998
Inhoud: What exactly is the relationship between problem behaviour and learning? Can a clearer understanding of this relationship contribute to an educational response to Emotional and Behaviour Difficulties (EBD)? This writer argues that it can and that pedagogy is the key! Under-pinning this perspective, is the view that an educational re-conceptualization of EBD is over-due, and should involve a consideration of individual differences, teaching and learning. The conclusion reached is that an appropriate response to pupils experiencing EBD is one which is grounded in a model of effective teaching and learning.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland