Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Being a Teacher-Researcher: Issues of Insider Participant Teacher Research Methodology
 
 
Titel: Being a Teacher-Researcher: Issues of Insider Participant Teacher Research Methodology
Auteur: Mchardy, Christine
Verschenen in: Emotional and behavioural difficulties
Paginering: Jaargang 1 (1996) nr. 2 pagina's 3-14
Jaar: 1996
Inhoud: This paper describes the techniques used by the writer in attempting to understand the nature of learning as experienced by students participating in her drama sessions. The task of reaching a comprehensible level of understanding between the researcher and students is described here through an analysis of the conversations and the methods used to elicit authentic responses which took part during the process of research. It also examines ethical Issues surrounding the research relationship.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring