Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Curriculum innovation within an evaluative state: issues of risk and regulation
 
 
Titel: Curriculum innovation within an evaluative state: issues of risk and regulation
Auteur: Halpin, David
Dickson, Marny
Power, Sally
Whitty, Geoff
Gewirtz, Sharon
Verschenen in: The curriculum journal
Paginering: Jaargang 15 (2004) nr. 3 pagina's 197-206
Jaar: 2004-11
Inhoud: The English EAZ experience illustrates the difficulties of developing an innovative, responsive and inclusive curriculum within an evaluative state characterized by high stakes testing. Consequently, while government exhortations to 'raise standards', 'innovate' and 'promote social inclusion' clearly serve an important rhetorical function, they may underestimate the challenges involved and overestimate the capacity of schools within disadvantaged areas to 'make a difference'.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland