Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 7 gevonden artikelen
 
 
  COMPARING THE ACHIEVEMENT OF STUDENTS TAUGHT BY PART-TIME VERSUS FULL-TIME FACULTY
 
 
Titel: COMPARING THE ACHIEVEMENT OF STUDENTS TAUGHT BY PART-TIME VERSUS FULL-TIME FACULTY
Auteur: Davis, Dwight
Belcher, Marcia
McKitterick, Thomas
Verschenen in: Community college journal of research and practice
Paginering: Jaargang 10 (1986) nr. 1 pagina's 65-72
Jaar: 1986
Inhoud: This study compares the instructional effectiveness of full-time with part-time faculty by assessing the subsequent achievement of their students. The 1,075 students under study enrolled in English 1101 at Miami-Dade Community College where half of the 38 sections they comprised were taught by part-time faculty. Using grades in the next English course and scores on a competency-based exit exam as measures of subsequent achievement, the study found no differences between students of part-time and full-time faculty
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland