Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
 
  How do the A-level Science Grades of Integrated Science Pupils Compare with those of Pupils who take All Three Separate Sciences?
 
 
Titel: How do the A-level Science Grades of Integrated Science Pupils Compare with those of Pupils who take All Three Separate Sciences?
Auteur: Skinner, R. R.
Fairbrother, R. W.
Verschenen in: British educational research journal
Paginering: Jaargang 14 (1988) nr. 2 pagina's 149-154
Jaar: 1988-06
Inhoud: The A-level science grades of pupils who took the Schools Council Integrated Science Project (SCISP) examination at O-level are compared with those of pupils who took three separate sciences at O-level. The main result indicates that only in A-level chemistry is there any significant differences with the non-SCISP pupils doing slightly better. However, performance in a subject at A-level is influenced by more than just the subjects taken at O-level, and there are strong indications that the right subject combination at A-level is equally important.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland