Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
 
  School-based Examining: a mechanism for school-based professional development and accountability
 
 
Titel: School-based Examining: a mechanism for school-based professional development and accountability
Auteur: Torrance, Harry
Verschenen in: British educational research journal
Paginering: Jaargang 10 (1984) nr. 1 pagina's 71-81
Jaar: 1984-04
Inhoud: The paper describes the context and work of a recently completed study of school-based examining—'School-based Examining and the Professional Development of Teachers'. The paper reports on the contribution which school-based examining can make to professional development and curriculum development, and outlines the conditions which sustain school-based examining in the long term. It is argued that school-based examining is a significant mechanism used by teachers engaged in curriculum development and that the experience so gained might be useful when considering accountability in terms of self-evaluation.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland